Aqua-Therm Warsaw – Międzynarodowe Targi Systemów Grzewczych, Wentylacji, Klimatyzacji, Systemów Wodnych, Sanitarnych i Basenów.
Data rozpoczęcia:
16-09-2015
Data zakończenia:
18-09-2015
Miasto:
Warszawa
Adres:
Warszawskie Centrum EXPO XXI Ignacego Prądzyńskiego 12/14 01-222 Warszawa
Tematyka targów:
HVAC
Opis:
Aqua-Therm Warsaw to wydarzenie skierowane do sektora business to business. Wystawa daje wszystkim uczestnikom możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami oraz technologiami stosowanymi głównie w branży HVAC. Poruszone zostaną m.in. zagadnienia związane z koniecznością spełnienia nowych wymogów unijnych, wedle których od 2020 roku każdy oddawany do użytku budynek w Polsce ma być energooszczędny. Będzie to wyzwanie nie tylko dla wykonawców, na końcowym etapie realizacji zamawiającego, ale również dla inżynierów, projektantów i architektów.
Branża budownicza duże nadzieje na wzrost ilości zamówień wiąże z nową perspektywą funduszy unijnych przeznaczonych na ten sektor w latach 2014 – 2020. Przetargi będą wygrywały nie tylko praktyczne rozwiązania, ale też takie, które swoim designem będą zachwycały i podnosiły znacznie wartość zrealizowanych projektów. Przykłady takich rozwiązań będzie można zobaczyć w czasie tegorocznej edycji Aqua-Therm Warsaw.
Odwiedzający to w absolutnej większości branżowi specjaliści, architekci i szefowie firm, a to właśnie najważniejsza idea targów B2B. W czasie wystaw pojawią się przedstawiciele firm architektonicznych, projektanci, właściciele zakładów produkcyjnych, inżynierowie, designerzy i inwestorzy.
Dzięki towarzyszącym targom Warsaw Build 2015 impreza jest tym bardziej oczekiwanym wydarzeniem dla całej branży.
Targi odbędą się w dniach 16-18 września 2015 r. w Warszawie w Centrum Wystawienniczym Expo XXI.
Główne kategorie produktowe:
•Instalacje wodno-kanalizacyjne i grzewcze
•Instalacje zapewniające odczucie komfortu cieplnego
•Świat kąpieli i Spa
•Wyposażenie łazienki, prysznica, basenu i Spa
Targi Aqua-Therm Warsaw umożliwiają wystawcom:
•Przedstawić swoją markę w największym polskim województwie
•Pokazać swoje nowe produkty lub usługi w miejscu dedykowanym 5,3 milionom mieszkańców Mazowsza
•Zaprezentować swoje innowacyjne rozwiązania i zaawansowane technologie
•Rozszerzyć swój potencjał biznesowy i zasięg wpływów